Rainiday

Aa,här sitter man,tittar ut genom fönstret
och ser inget annat än regn..
Och typ 10grader ute :/
de är fruktansvärt,de är höst igen!
Men jag tröstar mig ju ganska lätt..
eftersom att om 11dagar sitter vi snart på ett plan
på väg hit..


Precis,Thailand : )
Och de bästa av allt är väll att jag får
äntligen åka utomlands med min älskling,
och hela tre veckor : )
och alla dom andra,hela gänget är ju härliga
männsikor så de blir kanon :D
Och jag har en del att göra innan,
isac har redan köpt en stooor ryggsäck,
men jag vill hellre ha en sportbag,
ingen resväska blire ju eftersom vi ska "backpacka" ;)
Vi måste köpa en massa solkräm och tabletter,
och icke att förglömma,en jävla massa godis till tågresan till arlanda och
flyget : D
Igår beställde jag också en ny klänning,
tunt tyg som är luftigt och lätt att knöla ner och tar inte mycke plats,
från samma sida som min studentklänning : )
Jag vill faktiskt ha med mig nått fint dit ner : )
Osså ska jag köpa en pyjamas :P
De kan ju bli så att man måste dela rum med nån mer än älskling nån
dag och då kan jag ju inte sova i bara trosorna,så jag har hittat en fin,svarta shorts och ett svartlinne,
blir toppen : )
Nu börjar man verkligen längta :D känns overkligt.

Aja,jag återkommer nog lite närmare ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR