Där kom det!

Blottade sig i tv – nu polisanmäls ”Ballar av stål”

Åklagare anmäler humorprogrammet för sexuellt ofredande
Kanal 5: Vi gör ett underhållningsprogram som ska vara skojigt.

De här har jag faktiskt väntat på,
de första jag sa när jag fick höra att "bitterfittan" hade visat muffen i en
fontän mitt i sthlm så sa jag att "är inte sånt olagligt"
Och jo,nu döms programet för Sexuellt ofredande.
Och sen att dom säger att de ska vara roligt vet jag väl inte om
jag är berädd att hålla med om och de var inte aftonbladets läsare heller
som sa "det är inte humor att visa köent"
Förövrigt så tycker jag inte att "bitterfittan" är så rolig,
om de är nån som är rolig i de där programet så äre
väl ändå Soneby citysport,han är bra för de mesta ;P.

Taget från Aftonbladet.se

Eller va tycker ni? äre roligt när folk visar könet i tv?






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR