Fredag 24/4

Hej.
Igår skrev jag inget för jag orkade inte.
Det var fint igår,naturligtvis jobbigt
men fint!
Efter själva kyrkan så åkte alla till en herrgård
och där fick vi en jätte god lunch som bestog av
fläskfile,potatis och en jätte god sås : )
och en liten efterrätt.
Sen efter vi hade suttit där ett tag så åkte vi hemmåt.
Jag och mamma satt här lite,försökte fixa min deklaration :P.
Sen kom bubben hem och jag orkade inte laga nån mat så vi
beställde biteline,jag tog en greek sallad och han tog en pizza
sen åkte vi och hämtade dem och åkte hem och åt.
Bubben pappa och kusin steffe kom för att fixa en dator
medans jag bakade choklad rutor,eller snoddas som dom kallas.
det fick bli med strössel eftersom bubben inte tycker om kokos ;P
Dom blev goda så och vi åt dom till kitchen nightmares ;).

Idag jobbar jag till 17.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR