Fredag 3/4

Idag vaknade jag 9,
alldeles för tidigt för att inte börja förns 4 :P.
men jag har varit ute och gått lite och
duchat och nu har jag nyss finputtsat och skurit
en fläskfile och lagt den i marinad,
vi ska grilla hos danne imorrn :P.
Haha aa,de blir en tidig premiär i år.
blire för dåligt väder får vi väl ta de inomhus då :P
Efter de vet jag inte vad som händer,
är sugen på partaj jah,men jag verkar vara ensam om
den saken,och de är lite tråkigt :P.

Näe,nu ska jag väl äta lite lunch,
blir väldigt sen middag,typ vid 9,
men då orkar jag ju inte ställa mig och laga
mat så jag får se va jag gör.

Ha en trevlig Fredag.


Nathalie

Är sugen på partaj jag också:D Ska vi peppa fia å dra ut alla 3? ;)


Blogg: http://nathaliej.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR