Juicy

Nu har jag ätit och allt så nu ska jag dra
ner till stan en litenliten stund för jag har inte
så mycke och göra hemma.
Men jag kom på vad jag skulle göra när jag kommer
hem,jag ska ju färga håret,köpte två förpackningar i går,
tänkte lägga i hela håret den här gången,
brukar bara lägga på utväxten men de va så länge sen hela
håret fick sig en sväng om,börjar bli lite ljust längst ner.
Osså har jag köpt ögonbrynsfärg så man kan fixa ögonbrynen själv
hemma,jag som har så ljusa och hatar att "sminka" dit dom,
så de är nått jag måste testa.
Och nu ska jag ner på stan,kolla om Juicy tubes läppglans finns
nånstans,typ kicks kanske? har jag för mig..
måste ha en ny,min gamla från New york börjar ta slut,Panik! :P
tycker dom är bra,kanske därefter priset också,150-200kroner,
men de ären ju värd : )

Hörs senare.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR