Lürdag 4/4

Goddagens.
nu har jag jobbat klart för idag,för veckan också.
De ända som blev lite fel idag var att en kille skulle ha
3 munkar ochjag slog in 39st! HAHA! de blev 200kroner i stället
för typ 15 :P han kom tillbaks och sa "jag tyckte de vart lite dyrt"
jag kollade och skrattade men han verkade inte tycka de va så kul :P
han fick ju tillbaks sina pengar iaf,de kunde han väl tyckt va kul :/ :P
Så hämtade bubben mig och nu är vi hos danne,
grillen är tänd! jag tror de är många som har grillpremiär den här
helgen.
Det är jag,älskling,danne,haglund och tingen.

Efter grillningen har jag ingen aning vad som händer..
vi får se.
kanske hörs senare.

ha en trevlig kväll ni också!


Anonym

haha jag kommer ihåg att jag gjorde ett liknande fel när jag jobbade där.

En kille köpte typ 2 kexchoklad och på nåt sätt råkade jag slå in så det vart typ 500 spänn, och jag var så himla trött så jag tänkte inte på det så jag bah: var det bra så? det blir 500... haaha han vart lite chockad:D


Blogg: http://emeliebee.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR