Måndag 20/4

Då vare måndag igen,
jag börjar inte förns 4 så jag ska nog
bara lata fram tills dess tror jag,
finns ju inte så mycke annat å göra,
gå på stan men då försvinner ju alla pengar :P.

Igår när jag var på jobbet och kollade på schemat framöver
så såg jag till min förvåning att jag är ledig hela vecka 18 :P
då skulle man ju vilja göra nått,när man har hela veckan ledig,
problemet är väl att ingen annan är ledig :P
Menmen vi får väl se som vanligt,förmodligen blire ju ingenting men..

Tänkte diska förut men när jag skulle ta fram diskstället så gick de isär som vanligt!
jag hatar de där j*vla diskstället,för jag förstår inte hur man får ihop det när
det går isär,så jag slängde det på golvet och sket i att diska :P

Näe,nu ska jag väl lägga mig i soffan eller nått,
tänkte kanske ta mig ut på en promenad sen iallafall.

Ha en trevlig dag.
Fint väder men inte så varmt.


sofia

Jasså du, du är ledig du. :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR