Måndag 6/4

Nu vare ett tag sen jag skrev,har inte haft tid :P.

I lördags va vi ju som sagt hos danne och grilla,
tog en bra studn innan vi kunde äta för danne hade
ingen tändvätska utan använda typ lampolja eller nått sånt :P
Men de blev klart till slut och de blev jätte gott : )
till de åt vi potatisklyftor och en massa bearnaisesås
och till efterrätt blev de kladdkaka,vi åt upp en hel :P.
Sen kollade vi på robinsson och sen åkte vi in mot stan
och vi hamnade på skejtlokalen , de var några kompisar till tingen
som var där och åkte så vi kikade lite,
sen lämnade vi tingen..  jag,älskling,dan och danne satte oss i
bilen och åkte av nån outgrundlig anledning ut till njurunda
och därifrån tog vi en genväg till matfors och sen hem igen :P .
Jag knäppte många roliga bilder på grillkvällen men dom försvann från
kameran när vi var på skejtlokalen :/ de va tråkigt.
så dom ända bilderna jag har från kvällen är dom jag tog på skejtlokalen
och de är på min outfit :P
Min långa tshirt,leggings,"skinn"-jacka och halsduk


Och igår var jag och älskling på birsta,
jag skulle leta present till pappa,det blev 4 påsar olika
kaffe,olika smaksatta alltså,typ smörkola,amaretto,choklad och vanilj tror jag de va.
Sen gick vi över på ikea,köpte batterier,200 värmeljus ( :P ) och tre blockljus.
sen gick vi tillbaks till birsta city och satte oss på charm och myste med en
räkmacka och en skagenbaguett : ) sen åkte vi och handlade lite mat
på ica maxi,och sen till plantagen och letade lite blommor till pappa,
jag köpte tre olika och gjorde faktiskt en egen bukett!

 
Så blev de : )

sen blev de över lite påskliljor så dom sparade jag hemma : P


Idag börjar jag 17.
så jag har hela dagen på mig att
göra ingenting ;P :)
ska äta frukost nu iaf.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR