Onsdag 1/4

Då var vi inne i april igen då,fort gåre.
hoppas de går fort nu så vi får komma in på
sommarn nångång : )
jag hoppas på många roliga sommarfester  : )

Idag är jag också ledig,
igentligen skulle jag vara ledig tills fredag men
nån blev sjuk så jag fick dennes pass i måndags och imorrn.
Idag ska jag väl kanske slita mig bort till träningen,
har inte mycke annat för mig så här på dag tid,
vill inte på stan för då shoppar jag bara en massa tills
pengarna tar slut,inte bra.

Appropå shopping så väntar jag på 2bikinis
och en topp/klänning som faktiskt borde komma idag : )
Hoppas hoppas!

Fin väder äre idag också,eller ja,inte så fint men varmt,
6,9 :) ganska molnigt men de gör inget just nu,bara de är varmt så
de smälter.

Näe,nu ska jag göra nått nyttigt,hörs senare förmodligen.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR