Onsdag 8/4

aa,de är redan den 8onde april,
och de är bara 4veckor kvar till tatuering nummer 2!! : )

Igår var jag och mamma på birsta och skulle kolla på skor
jag hade sett på internett, men dom fanns inte i butiken..
Osså gick vi runt i birsta city,vi hittade båda lite smått och gott,
jag hittade en jätte fin tunika/blus som faktiskt är i storlek 42 :P
jag har ju igentligen storlek 34 men den såg inte speciellt stor ut
när man knöt den där bak : ) och de var rea så de va ju inget å gnälla om!
Osså fick jag en påsklilja och en kruka av mamma,thank you!



Näe,nu ska jag äta frukost och om en timme typ ska jag ner till bussen
och åka och jobba,börjar 09.00 och slutar 19.00!

Ha en bra dag nu.


sofia

fiiint :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR