Onsdag e.m

Ah,de blev lite shopping idag : )
Först på HM,hittade dock inte lika mycke som jag
hade hoppats på :P men de blev ett par kortare
svarta mjukisbyxor och ett sött linne och en deo ;P

HM


Och sen tänkte jag att de kanske inte skulle vara fel med
lite färg i garderoben och så hittade jag en söt korall/rosa tunika på gina : )
jätte fin till brunt hår och lite solbränna ;)

Gina Tricot

Den kanske ser väldigt rosa ut men den är inte så där rosa :P

Näe,nu ska jag göra nått nyttigare än att sitta här,
träna vore trevligt men de är så långt dit :P
osså blire så sent och åka nu ..

Jag måste iallafall välja ut kläder tills imorrn.. svart?
det är väl de man brukar ha och mamma skulle ha de så
jag tänkte kolla om jag hade nått svart passande.
Kommer förmodligen bli en jobbig förmiddag men
bubben har lovat att vara hemma mig imorrn på kvällen så : ).

Näe,ut i solen med er nu,13+ äre här : )


Anonym

Hoppas det går bra :) hur jobbar du imorn? jag måste komma förbi och hämta mina mjukisar nånting :D


Blogg: http://emeliebee.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR