Onsdag kvällen

nu på eftermiddan har jag sprungit upp och ner
i tvättstugan som en galning känns de som.
Sen åkte vi hem till bubbens mamma och pappa för att
hämta pollenmedicin och sen åkte vi till Ica maxi och mötte upp
dan,vi ska grilla hos han imorrn : ) så vi köpte lite kött och gogrejjer
sen åkte vi hem till oss och lämnade av grejjerna och sen tog vi en
jogging tur uppe på norraberget och hem igen.
Nu sitter jag med färg i håret och väntar på att få skölja ur de
osså måste jag lägga köttet i marinad och ja,de är mycke nu.
Igenltigen skulle jag börja 12 imorrn men dom ringde förut och
fråga om jag kunde komma 9 istället så jag får göra de då ;P
så de blev en lång dag och ingen sovmorron menmen,
man får ta de man får ju : )

Näe,nu äre kanske en kvart kvar så ska väl börja med köttet
och kanske fixa en liten macka,blir hungrig efter sånt här ju ;)

Måste hitta en outfit tills imorrn också,herregu hur ska jag hinna me allt :P.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR