Söndag

Igår när jag slutade hämtade älskling mig
och vi åkte till hans mamma och pappa och åt middag
med hela familjen isacson ;P
sen kom de fram att vi skulle ut så vi åkte hem och
bytte om,sen kom carlgren och vi åkte till tobbe och hämtade
han sen åkte vi till hans kompis som bodde typ ovanför ego i stan,
men de va den sämsta förfesten jag har varit på,shit va tråkigt de va,
jag slutade dricka när jag kom dit för de kändes som slöseri med cider :P,
typ 23.15 gick jag och bubben hemmåt,tog typ inte änns en halv timme å gå hem :P.
Osså kollade vi på förra singing bee avsnittet,med kändisar,myste i soffan med påskgodiset
och sen gick vi och la oss för båda somnade i soffan :P.

Och nu har han åkt och hämtat carlgren,
sen skulle dom komma hem och äta frukost,
sen får vi se vad som händer idag,ledig är jag iallafall,
imorrn me : )

Hoppas ni har haft en bra helg :)


så såg jag ut igår med min nya tubtopp/klänning,min lilla söta kjol och leggings
och klackisarna. invigde min nya topp helt i onödan ju :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR