Fredag

Idag ringe älskling och väckte mig så de var
lika bra att kliva upp,klockan var runt 9 typ..
Så idag har jag hunnit med promenader med embla(som vanligt,såklart),
varit en sväng på stan och även solat.
Åkte på stan för att titta om dom hade dom där
fleecetröjjorna,dom hade inte den med mönster,så jag sket i det.
Kom hem med ett nytt armband istället :P som jag tänkte ha imorrn
när vi ska på medvind och sen utgång : )
ska även försöka få ihop en hel outfit tills imorrn.. :P

Och nu ska embla få mat och jag ska väl gå och börja rota
i garderoben lite..

Mitt fina nya armband : ) från ur och penn faktiskt,hittade inte nått fint nån
annan stans så jag gick in där och woila!
69kroner tror jag det kostade.


Och på tal om embla,jag har sagt de förut och jag säger de igen..
hon är inte normal!
:P hennes sovställningar är så roliga : )






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR