Lördagmorron

Imorse vaknade vi vid 9 men låg kvar i sängen ett bra tag,mysigt : )
sen klev vi upp och käkade frukost och kollade på tv och nu har vi nyss varit
ute med embla.

Igår var jag som sagt var hemma bara och kollade på film,
de fick bli marly and me,mamma sa att jag borde se changeling
men jag kände för att se en lite rolig film så de fick som sagt bli marly and me..
jiiiiiisses vad sorglig den vart på slutet,jag grät som en bäbis och älskling
bara skrattade åt mig : ( :P annars så var de en  mysig film.


Just nu funderar vi på vad vi ska göra idag..
de är fin väder men inte så varmt så vi får se.
Blev dock inget grillparty ikväll men kanske partaj ändå? : )

Näe,nu ska jag gå och snygga till mig lite,
ser så nyvaken och trött ut,
har också nyss blivit klar med naglarna så dom
måste få torka riktigt först..

Ha en trevlig dag ute i det fina vädret nu ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR