Söndag

Go´kväll!

Nu har vårat fika främmande farit för ett tag sen,
min mamma och bror och älsklings mamma,pappa
och syster.
Jag hade bakat en jordgubbsrulle och den vart god : )
Fick lite inflyttningspresenter också : )
en liten blomma,färska kryddor(alltid velat ha för att de är så
fint :Poch luktar gott : ) ) och en till damsugare.

Förövrigt så har vi varit ute vid nån sjö idag och doppade oss och
solade lite sen var vi tvungna att åka hem och börja baka
och käkade mat.

Igår vare ju lite partaj då,
vart inte alls tungt,vart några groggar för min del sen fick
det räcka,åkte ner på stan och träffade min arbetskamrat
Linn som ska sluta nästa vecka.. tråkigt,för hon är trevlig.
menmen..
Sen så gick vi igenom stan och sen köpte vi en subway och åkte hem
och åt den och klockan 3 innan vi gick och la oss så stog vi och myste lite på
balkongen,jag och älskling,de är mysigt med balkong : )


Bytte även outfit innan vi gick ut :P

här har tobbe precis ramlat i trappan bakom carlgren :P

tobbe dansar till gatumusikanternas musik på stan,fy va vi skrattade :P

min goda jordgubbsrulle : )

färska kryddor vi fick av mamma : ) timjan och basilika


lilla blomman och damsugarn av älskling mamma och pappa och syster : )

och nu,söndags mys : )




fia

haha du och klädesbeslut :P


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR