Söndagkväll

Go´kväll!

Nu har jag jobbat mig igenom denna
helg,har lyckats kliva upp före 7,fredag,lördag och idag!
jag är imponerad eller ja,..jag har ju inge val igentligen men :P
Så nu har jag jobbat nästan 35timmar den här veckan,mycke bra.
Och nu väntar en hel veckas ledighet,de är ju inte så bra och ganska tråkigt,
vad ska jag göra hela veckan på dagarna liksom :P
men imorrn tänkte jag nog kanske unna mig en sovmorron,
men sen tänkte jag försöka att inte sova för länge för de vill man
inte vänja sig vid.

På torsdag var de tal om att lite folk från jobbet skulle gå på
en giffmatch och kanske käka på biteline innan men idag hörde
jag vad en biljett till giffarna kunde kosta och jag lägger ju inte ut
en förmögenhet på nått sånt!! haha
Och även att vi ska ut och åka med medvind på lördag så man måste
ju ha lite pengar tills de också,de känns lite viktigare :P

Aja,nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på lite tv.
Godnatt på er,





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR