13dec, lucia

Hallå där,
idag har jag varit riktigt dålig på att skriva och
det är väl för att jag mådde som nått från en annan
planet idag. Fan va dålig jag har varit.
Jag klev inte upp förns 13.30 typ,sen har jag legat i soffan.

Det blev sibylla big meal till middag iallafall,
med älski och dan.
sen mötte vi upp jonas och carro på willys för att handla
det vi behövde för våran glöggkväll.
så nu har vi gjort knäck,ischoklad och ett pepparkaks hus : )
och druckit glögg och ätit pepparkakor.

Igår var jag som sagt ut,förfest hos fia och där var det
trevligt men jag ångrar som fan att jag drack den där spriten.
Nu är jag utan mobil,nycklar,och hela plånboken med allt i.
Det som är så jävla irriterande är att jag verkligen behöver mitt
legg efter som jag har uppkörning den här vecka.
Osså tycker jag inte att det är nå kul att nån annan har alla
mina saker. Fan,vilken ångest. riktigt fall av "jag ska aldrig dricka igen".

aja,hoppas alla haft en bra lucia då,min vart en stor bakis smäll.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR