27dec,

Det vart en sväng på rean idag också,fast på stan idag..
och vad glad jag är att jag åkte ner..
jag har sett ett par skor ett bra tag som jag velat ha men jag
tyckte dom var för dyra,tror ni inte att dom var på halva priset nu?
jojomen ;) så dom blev det och jag vart ett par skor rikare :D

Fliken längst upp går att vika upp så att dom blir lårhöga,skitsnyggt : )

En foundation hittade jag också


jag köpte två stycken örngott också men dom får ni se när jag bäddar rent
nästa gång :P

Sen när jag kom hem så kom älskis mamma,pappa och syster och min
mamma hit och fikade oc surrade.
Och snart ska jag börja laga mat och sen ska vi hem till jonas och carro
och spela sundsvalls spelet :P

Förövrigt tror jag det är slut på shopping eller iallafall stort indrag iallafall..
jag är så sugen på att åka utomlands i sommar,och har hittat ett grymt hotell,
eller ja,det verkar väldigt bra iallafall : ) hoppas hoppas hoppas!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR