30dec

Imorrn äre nyår : ) segt att jag ska jobba :P menmen.

Just nu sitter jag med handduksturbanen på huvet,
hinner ju inte tvätta håret imorrn så fick göra det nu.
Har också börjat städa lite lätt,för en gång skull äre inte
så stökigt här när jag ska städa..  :P

Förut var vi och handlade maten till imorrn,
kostade typ lika mycke som en stor handling för oss
brukar göra :P haha. men vi är ju några som ska dela
på det så : )
Det blir skagentoast till förrätt,oxfile med potatisgratäng,
sallad och rödvinssås till varmrätt och kladdkaka med  glass
och jordgubbar till efterrätt : ) en riktigt nyårsmeny! haha.

Och Fia och gänget ska också komma efter middag,
kung : )
Vi har ju en massa spel så imorrn ska det fasen spelas :P
vårat nya "hjärnsläpp" och "twister" och såklart "guitarr hero,world tour"
jag tror det kan bli skitaskojj : )

Nu ikväll ska jag nog fortsätta städa lite,se om jag orkar bädda rent
i sängen och sen sist av allt ska jag nog klistra på läsnaglarna jag köpte idag,
ja,det är väldigt ovanligt att jag har lösnaglar,jag som har fina naturliga naglar..
men nu har dom gått av allihop :P så jag har klippt och filat ner dom och det tycker
inte jag är nån höjdare,med korta naglar,det är inte jag :P så jag köpte en förpackning
lite finare,med en glitterkant under det vita.. tror fia har likadana? ;P

men jisses vilket långt onödigt inlägg det vart :P haha,nu ska jag gå och se om maten
har tinat.. blir rester idag.


sofia

HAHAHAHA HAR SAMMA :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR