4 advent

Idag har jag och älskling varit hos morfar hela dagen
med mamma och bror,vi åkte vid kvart över 10 och var hemma 8 :P
Massa fika och god mat hos morfar som vanligt,mätt som fan var man där,
ändå köpte vi godis innan vi åkte hem :P haha.

Så nu sitter vi och äter godis och kollar på blood dimond,
men vi ska inte se klart den för vi ska ju upp å jobba imorrn,
tillochmed jag :P ovanligt att jag jobbar på dagen,jag vet.

Den här helgen hade dom fraktfritt på Nelly.com
så det vart faktiskt en iten beställning ;P
Men jag kände att jag hade råd för den där puffärms tröjjan
tror jag att jag ska lmna tillbaks.. så då jämnar det ut sig ;)
Vart iallafall en topp/klänning och en söt ring från Nelly.
stog att den skulle komma innan jul så vi får se då : )


Tänkte bjuda på lite bilder på vårat julpynt,inte så mycke för hade
inga tomtar alls men nu idag fick jag två av mamma som är mina
osså på väg upp till morfar stannade vi på en blommaffär och där hittade
jag en tomte och en ängel : )

Våran adventsljusstake,fjärde och sista ljuset är tänt! 

Tomtarna jag fick av mamma : )

en gullig tomte jag hittade på blommaffärn..

Och ängeln,också från blommaffärn


sofia

hahaha du kunde inte låta bli att beställa ;D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Anonym

haha näeee :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR