Fredag

Ännu en dubbellektion idag då,det gick bra.
Efter det gick jag på stan en sväng och testade
kjolen jag hade hittat,jag kan inte riktigt bestämma mig
om jag ska ha den så jag köpte den inte :P tänkte att jag har
ju hela dagen på mig imorrn.. klockan 5 ska vi möta dom andra
för att "ta en öl" imorrn.
Köpte iallafall en burk wax och älsklingen och ett nytt genomskinligt
nagellack..,till mig :P

Just nu är jag inne på andra maskinen med tvätt,
måste bli av med smutstvätten! men kan inte ha så mycket
i varje speciellt när det är stora sängkläder,för maskinen är inte
så stor,och man vill ju att allt ska bli rent.
aja nog om det :P
Ska snart börja med maten också,blir nån räk/fisk gryta idag,
hoppas det blir gott. Till det blire ris och kanske vitlöksbröd eller rostat bröd.
Efter maten ska vi som sagt till johanna och fika eftersom hon fyller år.
Efter det ska jag nog bara hem och kolla på idol eller om det går nån
bra film,älski ska iväg och spela tennis så.
Tvätta håret ska jag göra och kanske måla franskmanikyr.

Jag i en av mina nya mössor :P genom blöt efter att det började snöa förut.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR