Fredagkväll

Ikväll har vi ätit en mysig middag för två :P :)
Gryta med lax,räkor,crabsticks och paprika. med ris och vitlöksbröd
och fanta : )


efter middagen åkte vi som sagt till johanna och där fick vi massa fika,
massa olika kakor och tårta : )

Sen har jag kollat på idol,Erik och Calle i final,jaa,så länge erik är med så :P
Har ätit några chips och varit ute med embla och nu håller jag på med
franska manikyren. Många naglar har gått av(tex idag när jag skulle tanka :P)
och vissa är ingen nagel alls typ så jag fick ta det hel vita lacket
för att kunna fuska :P hehe. Snart på med överlacket sen klart!

Sen blire kanske ett ett äpple eller nått sånt smaskigt,
osså har jag faktiskt 3 sånna där röd/svarta döskalle godisar
som ligger och väntar.. mmmm... : )
Får se om älski kommer hem snart också.



Mumsan

Prova lite vitt vin till nästa gång, snoris.. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR