Freeedag : )

Då vare fredag igen,
och jag hoppas att den här helgen blir roligt
och lååång och går seeegt,haha jag vill inte att det
ska bli nästa vecka :P haha.

förövrigt så sitter jag faktiskt vid köksbordet just nu
och kollar runt på internett,lyssnar på musik och äter
chokladtomte :P
vi gjorde en ganska konstig handling igår bestående
av en gurka,en burk beasås,tandkräm och chokladtomte :P.
vi skulle dela på tomten men älski åt en liten bit sen har jag nästan
ätit upp resten :P haha.


Aja,jag satt mig här när jag klev upp,vid 9 tiden..
gjorde ordning en skål med vaniljyoghurt och min egen müsli
och en "frökuse" macka med keso och tomat  :)
osså satt jag här och gjorde ett teoriprov på datan,
den här gången gjorde jag fas Fordon,har fan inte blivit
godkänd en  enda gång!! men hade det varit det riktiga provet så
hade jag blivit godkänd,gör man de hemma på datan så ska man ha
mer poäng,så man kan säga att jag klara de :P haha eller.


Näe,nu äre snart dags för emblas mat och sen promenad
och sen ska jag ner på stan med fia innan vi båda ska iväg och jobba.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR