Julaftons natt

Då var denna julafton till ända..
men julen är inte slut för det.. imorrn fortsätter
firandet hos pappa :P hehe.

Idag åkte iallafall jag till mamma vid två och älski åkte
till sin mamma och pappa.
vi kollade på kalle och sen åt vi sill och lax och skinka och sånt först,
sen köttbullarna och prinskorvarna och det sen,jag blev så jävla dålig
i magen så kunde inte äta så mycke och ingen efterrätt alls :/
men älskilingen kom ju lagom till efterätten och åt min bit + några till :P
efter maten öppnade vi julklappar och jag fick massa fint : )
kan visa bilder imorrn..

Sen åkte vi hem och hade lilla julafton här hemma.
Älskling vart jätte glad över sin julklapp av mig :D
han fick en upplevelse att han ska få åka lamborgini i sommar : )
"äre sant?" sa han när han såg vad det var :P hehe det var roligt :)
sen ringde han till sina kompisar och sina föreldrar och berättade :P
hehe gullig.

Tänkte visa en bild på min julklapp av älski iallafall för den var jag
tvungen att prova på en gång..

Ett fotbad! så jävulskt skönt! Med bubbel och massage,som en liten bubbelpool
för fötterna :P :) Aja,det var väldigt skönt iallafall!


Så,tack alla för alla fiiina julklappar och en mysig dag/kväll : ) <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR