Lista

Lista från fias blogg,hade inget bättre för mig :P

OM DIG:
Namn; Hanna

Bor; Sundsvall
Syskon; Ja,ett helt och ett halft :P
Ålder; 20
Född; 891025
Ögonfärg; blå/gröna
Längd; skulle gissa på 168-169cm
Skostorlek; 38
Höger eller vänsterhänt; höger
Stjärntecken; scoooorpion!
Hårfärg; en härlig blanding
Födelseort; Sundsvall

DAGENS:
Låt; Lady gaga - paparazzi

Saknad; Solen!
Kläder; Svarta jeans leggins,korallfärgad t-shirt
Mat; Blir rester från pot-pörjosoppan : )
Göra sen; Staden sen jobba
Godis; chokladtomte ;P

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp? Aa,mest för att det är gott : )

Tycker du om godis? Jo
Hur många gånger i veckan äter du godis? Inte så ofta
Äter du oftast nyttig mat? Ja
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra? Näe,det är jag tyvärr dålig på.
Är du nöjd med ditt förnamn? Ja
Tycker du att du själv är smart? Skulle kanske inte påstå det nej. :P
Vad är det sämsta hos dig? -
Vad är det bästa hos dig? -
Har du bra självförtroende? Varierar
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? Många :P
Du tycker om att vara med andra könet? Vadå "vara med" :P haha
Känner du dina grannar? Näe,men dom är snälla och lugna allihop :P
Gillar du skolan? GillaDE,njee. men saknar den ibland,student 2008.
Har du någon gång skolkat? Mjo
Spelar du något instrument? nej,men jag kan vissla... haha :P
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i? Innebandy,hiphop och nått när jag var liten.
Har du några tatueringar? Ja,2 st.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? 100,jag räknar varje dag! eller..
Tycker du om djur? Ja,ibland. närå,tycker om våran hund när hon är snäll :p

BRUKAR DU..
Sova?
Ja,det händer. gud va skönt det är :D
Ta mediciner du inte borde ta? Nee
Snusa? Nej.
Röka? Nej,äckligt och töntigt :P
Klä dig i svart? Ja,typ varje dag.
Lita på folk? Det händer..
Drömma mardrömmar? Ja,lite för ofta tycker jag.
Gå i skolan? nej inte nu längre då.
Gå i kyrkan? Näe,de var väl ett tag sen.
Ljuga? Det händer det också. men inte så ofta,och inte om nått allvarligt :P
Vilja dö? Näe.

HAR DU..
För många vänner?
Nej,
Någon psykisk sjukdom? ja,så kan det va. alla har en psykisk störning,mer eller mindre ;)
Skadat någon? säkert
Färgat håret? För många gånger.
Några piercings? Haft,har tagit bort dom.
Några tatueringar? fortfarande 2st..
En dator? ja,det tror jag.
Gjort bort dig rejält? Det måste jag ju ha gjort nån gång.

ÄR DU..
Snäll?
Jag gör mitt bästa :P närå,jag tror jag är det.
Snygg? Oftast ;)
Söt? Mjodå,lyckas med det ibland också.
Kort? Nje,inte så värst.
Klantig? säger jag nej nu så kommer jag göra nått klantigt så vi säger ja!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR