Lördagkväll

Hejåhå.

Ikväll har jag och älski ätit tacos och sen har vi
varit hos jonas och carro och spelat Monopol på tvspel
med dom och dan.
Måste tyvärr säga att det var ganska tråkigt :P
monopol i sig är ju ett ganska tråkigt spel liksom,
jag har ju varit med om roligare spel :P .
Jag tycker om spel med frågor och sånt när det kan bli lite roligt..
monopol det är ju bara ett spel som går runt runt och aldrig tar slut..
det tog 3½timme att klara ut det.
Och sen nästa klagomål (känner att jag klagar mycket men :P .. )
Varför gör man om ett vanligt sällskapsspel till tvspel?
varför skulle det bli bättre? näe,det blir tummen ner på det.
Fram med mer sällskapsspel! : )

nu ska jag kanske mumsa i mig några ostkrokar och sen sova tror jag,
kanske jag vaknar med ett bättre humör imorrn.

Godnatt




sofia

hahahahahaah :D håller med!


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR