Mellandags kaos

Jisses vad folk det var på birsta :D
folk körde som ja,jag vet iinte vad..

Men vi hittade en p plats på biltema och gick över och
gick runt i affärer,det var bara jag som handlade :P
men de va ju inte så chockande.
men de vart inte så mycke som vanligt när de väl är rea :P

En stickade oversize tröjja från gina,har den i vit också.

en till tjocktröjja..

..fin med knappar bak och snören : )

ett armband såg jag när jag stog i kön och förkortade länken på klockan
jag fick av mamma i julklapp


och så ser den ut : )


nu ska jag kolla på tv och vänta på att klockan ska ticka ïväg tills vi ska
till mamma på middag.


sofia

blev lite shopping iaf: ) imorgon ska ja shoppa loss haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR