nattinlägg

Nu har vi kollat på 2 filmer..
paranormal aktiviti och köttbullsfilmen!
Cloudy with a chance of meatballs,heter den på engelska..
den var rolig :D ett ställe i filmen där skrattade jag så tårarna
rann,jag är trött också men det var roligt :P Den rekommenderar jag
till alla som gillar barnfilmer :D


den andra filmen, paranormal aktiviti tyckte jag väl var sådär..
ingen jätte höjdare. Men älski var rädd :P får se om vi drömmer
marddrömmar inatt.

Nyår blir förövrigt hemma hos oss,och inte med dom vi skulle vara med
från början. Så imorrn blire till att åka och handla inför nyårsmiddag : )
tråkigt att fia och dom inte kan komma hit.. vi som sa redan förra året
att vi skulle fira det här nyåret tillsammans :P haha,menmen.

Nu blire sängen snart iallafall,godnatt på er.


sofia

HAHAHAH, det var den där filmen som jag menade som jag ville se :D nu vet jah att den är bra iaf. hehe och du, ska se om veronica kan boka om taxin ;)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR