Onsdag

Nu vare ett tag sen jag skrev för jag har inte varit
på humör,så då låter jag bli och skriva :P lika bra.

För en stund sen kom jag ut ur duschen och innan
det var jag och embla och hämtade ut mitt nya
bankomatkort och några bilder som jag hade skickat efter,
i ett större format än vanligt.
och jag visste nog inte om riktigt själv hur stora dom
skulle bli och dom var ganska stora :P men jättefina!
kan ju inte visa för jag har fortfarande kameran hos fia.

Och ikväll blire jobba så ska snart börja fixa nått
att äta.

Jag vet inte om det här inlägget kommer synas för jag
kan inte se min egen blogg :P men kanske ni andra kan det?

Näe,undra om jag ska kolla vidare på älskis julklapp och
kanske skicka efter den : ) vet inte hur lång tid det tar
att få hem den så.

Kollade föresten in på Asos förut,länge sen tänkte jag så dom måste
ha massa nytt.. och ja,jag hittat två fina spetstoppar jag skulle kunna
tänka mig :P
(i brist på andra bilder)




Ja,men då önskar jag en fortsatt trevlig onsdag då.



sofia

jag kan se din blogg ;)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR