Onsdag..

jag var tvungen å tänka efter om det var onsdag :P

Imorse klev jag iallafall upp halv 7!
samtidigt som älski.. det händer inte ofta.

Anledning till att jag klev upp så tidigt var ju för
att jag hade riskettan på körskolan 08.30.
Det gick bra,kändes som att vara tillbaks i skolan :P
vi fick sitta och lyssna och kolla på en film
osså fick vi gå ut och sätta på oss ett par fula
typ skidglasögon och med dom skulle vi få testa
på att vara fulla :P antar att alla redan vet hur det är :P
men det var roligt och gå med dom där iallafall,
osså skulle vi gå rakt fram och plocka upp en burk
och ställa den på ett bord och gå tillbaks,medans
alla andra tittade på :P haha.
sen fick vi ett par andra glasögon som inte var lika
"groggy" som dom första.
Fika fick vi och sen var vi klar vid 12, 08.30 till 12 :P härligt.

Nu har jag iallafall varit hemma ett tag och har ätit två
mackor och tänkte gå ut med embla snart.
Sen ska jag fundera ut nått å äta och sen äre iväg och jobba.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR