Onsdagkväll

Nu är det bara lite mer än en halv timme till julafton ; )

Ikväll har vi som sagt haft uppesittarkväll här,
med dan,jonas och carro.
Vi var och handlade på willys först osså åkte vi hem och
jag och danne gjorde julskinka :P
Osså ställde vi fram chips och godis och sen julskinka
och sill och glögg. är ganska mätt nu :P
Vi har även spelat bingolotto men ingen vann nånting :P

Förövrigt har jag varit på stan idag med fia,
jag köpte ljus,en bh och sista julklappen : )

Imorrn äre ju julafton och då ska jag hem till mamma,
med mamma,bror,mormor och lasse.
undra va jag ska ha på mig..
Osså blire väl paketöppning här hemma på morgonen
med älski.

Men nu tror jag det börjar luta mot sängen snart,
har ont i huvet som vanligt..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR