Onsdagkväll

Ja,ikväll har jag väl inte gjort så där jätte mycket
igentligen.. var ute och körde med mamma,
vi var ut till birsta och köpte småbyxor åt embla
för nu har hon mens :P första gången nu.
hon ser lite rolig ut men inte lika rolig som ihza
för embla är ju svart så byxerna syns inte så mycke,
bara att det sitter åt :P haha.
Osså var vi å handlade lite små grejjs på willys sen
åkte mamma hem och jag började läsa i teoriboken
men somnade.. aja :P
Sen kollade jag på Pernillas jul :P

Älski ligger å sover sen länge tillbaks :P
ska snart gå och krypa ner brevid han,
kände mest att jag inte var så jätte trött
men nu så.

Aja men vi säger godnatt här då..

(nu vare länge sen jag hade nån bild här så
jag bjuder på en från studentmiddan :P)



Linus

höhö det är hemifrån mig :p




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR