Söndagkväll

Känns som att det är jätte länge sen jag skrev nu :P
men de äre ju inte,eller.. mjaa,fredagkväll skrev ja.. men jag har inte haft tid.

Igår var vi som sagt på julbord,det var trevligt.
det vart mycke smirnoff och cider men kände knappt
nånting av det.. ganska skönt med tanke på att jag började jobba
12 idag ;) . Det var vanligt julbord och en trubbadur i form av 5
äldre gubbar och alla tänkte att va fasen är det här?
men dom var jätte bra,riktigt coola,amerikanska snubbar dom
flesta av dom. Och jag dansade med älskis chef och ja,det var roligt.
strax efter 00 kom larsa och hämtade oss osså åkte vi hem och åt
roastade mackor  med marmelad :p och sen gick vi och sov.

Imorse fikade vi och tände andra ljuset på adventljusstaken,
älski fick sjutsa mig till jobbet för jag missade bussen.
har varit så sjuuukt trött idag..kände ögonlocken blev tunga
när jag satt i kassan :P då äre illa!
men dagen har gått ganska fort faktiskt,skönt : )
12-21.15 kan ju vara ganska tufft när man redan är trött :P.
Sen kom han och hämtade mig och nu har jag tryckt i mig
två varma mackor med champinjonstuvning på,mumma : )

Och nu alldeles strax blire sängen för oss,så jäkla trötta båda två.
Imorrn äre körlektion och då ska vi ut på lite högre hastigheter ;P
och sen äre jobb på kvällen.

Nu säger jag godnatt här. ZzzZzzZzzzzzzZ


sofia

haha, undrade vart du hade tagit vägen :O haha natti


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR