Tisdagkväll

Idag har jag jobbat från 9 till 17,
när jag slutade åkte jag bussen hem och gjorde mat.
Älski åt hamburgare och jag åt ris med wookgrönsaker.
Sen åkte vi ut till birsta och köpte julgran,toppgrejj till granen
och en julklapp plus en sak till mig själv, osså lämnade jag tillbaks
puffärmströjjan.

Imorrn är jag ledig,och då ska jag en sväng på stan med fia,
måste köpa sista julklapparna :P
och sen på kvällen blire uppesittarkväll med älski,
dan,jonas och carro tror jag. Med bingolotto och förhoppningsvis
julskinka : ) hehe.

Granen är ju nu på plats så julstämningen är här : ) myyys.

Min beställning från nelly kom idag,toppen var jätte fin och passade bra : )

och en ring som det står HOPE på..  :)


sängen snart då kanske,ska julstäda imorrn också.. myket nu.. :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR