Torsdag

Idag åkte jag ner på stan och mötte fia och fick tillbaks
min kamera,men har inte orkat lägga in bilderna sen helgen :P
Osså gick jag på stan en sväng,hittade en till julklapp : )
osså köpte jag en deo och en hårtoning för jag står inte
ut med den här utväxten längre :P Men notera att jag köpte
TONING,så den sköljs ju sakt men säkert bort i tvätten.

Vart lite chockad också här på morronen när jag kom in
från en promenad med embla och posten hade kommit
och där på golvet låg älskis julklapp,som jag skickade
efter igår! snabb leverans där,mycket bra : )

Nu ikväll har jag och älskling och embla tagit en promenad till
willys för vi skulle göra rabarberpaj,så vi gick dit för att köpa
vaniljsås och när vi kom hem såg jag att vi inte hade margarin,
så då tog vi bilen till hemköp :P
haha,nu luktar det paj i hela lägenheten och vi ska mumsa på den
medans vi tittar på nya wallander - skytten.

Och älsklingen är ledig imorrn så då ska vi äta mysfrukost tillsammans : )
när vi var på willys köpte vi lite prinskorv och sill som ska äta imorrn!

Men nu ni,äre paj och film som gäller





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR