Torsdag 10dec

Goddagens..

Imorse tänkte jag kliva upp klockan 7 faktiskt
och kolla på Vakna med the voice,
skrattade så jag grät sist jag kollade på det
när paul och josefin skulle testa att "beatboxa" haha.
Osså äre mysig och kliva upp när det är mörkt och
sätta sig med nån macka och en kopp te och bara va : )

Men jag kom inte upp klockan 7,det blev 9 istället :P
haha, sen har jag tvättat,ätit,varit ute med embla
och nu ska jag ta och öppna teoriboken.

Älski skulle komma hem tidigare idag så
då skulle vi kanske åka iväg och handla
inför söndag när vi ska ha glöggkväll här : )
Det är ju lucia då : ) Lite julmys sådär! : )

Nyss utkommen från duschen förövrigt..
tvättat håret och smörjt in mig med
bodyshops Rasberry bodybutter,
så luktar man mumma! hehe.
Luktar så jävulskt gott!
synd att det var limited editon..

Osså säger vi grattis till fia som idag går ifrån Tonåren ;D GRATTIS.

(provade vad jag skulle ha på mig på lördag när det är fest hos fia,vill ha mina nya glansiga leggins men har fasen inga bra skor till dom!! : ( )



Anonym

du får ha på dig klackar ;) :D och du, body butteret finns nu, tror det blev för poppis för att ta bort :D

Anonym

Kung :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR