Torsdagkväll

För typ lite mer än en timme sen kom jag och älski hem från
hans farmor,på vägen dit hämtade vi även upp dan som också
ville följa med (det är ju hans mormor),osså fikade vi massa kakor
och bullar och sen tårta,inte helt fel : ) hehe.

Men innan vi åkte dit så gjorde vi en liten fin middag här :)
biffar med potatismos,trattkantarellsås och sallad :)
goooott var det : )

Imorrn ska jag upp samma tid som idag för ännu två
körlektioner. Efter det ska jag nog en sväng på stan för att
titta efter nått jag kan ha på mig på lördag på julbordet.
Vi ska tydligen ut lite innan och "ta en öl" innan vi drar och käkar
julbord. Iallafall då så har jag hittat en kjol faktiskt,på gina såklart.
men jag måste testa den lite mer seriöst.. testade den utanpå
byxorna idag :P
Sen imorrn kväll ska vi iväg till johanna för hon fyller år,
fika lite där och efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska göra..
kanske bara sitta hemma,förmodligen :P.

Just nu är det Hostel 2 på tv1000,har sett den några gånger nu :p
även bangkok dangerous på +one men den har jag också sett
flera gånger,men den är bra! men sitter bara å små tittar nu.

Aja,blir väl sängen om ett tag,kanske blir ett äpple innan : )
Godnatt






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR