Fredag den 13de.

Imorse när posten ramlade in så öppnade
jag dörren eftersom jag väntade på min jeansjacka
från asos,tror ni inte att den låg där utanför :D hihi.
Så nu har jag två stycken jätte fina vår/sommar jackor : )

Älsklings pappa kom hit med pluggar för vi skulle sätta
upp en massa hyllor och säng benen,
de blev bra och jag är jätte nöjd :  )
Ordet är också uppe på väggen nu,looking good : )
Sen åkte vi till birsta för jag kände att vi behövde två hyllor
till och två tavlor : )

Och nu har vi nyss ätit laxgratäng,maid by me : )
och nu ska vi åka till tingstroem och tillbringa
fredagskvällen där.

justja,jag ska lägga ut bilder på jackorna också..
min kära sambo tyckte jackan från hm var skitful,
men sen går ju han runt i mysbyxor och skor som är
dubbelt så bred som foten också så :P :)
"jag förstår inte varför man köper för små jackor"
så ni förstår ju,han är karl så han förstår inget
vad har med kläder å göra.
Men jag älskar ju honom lika mycke för de! : )
Bilderna får nog bli sen eller imorrn. ;P

Bye.


fia

men hanna, en sylt kaka, singulla eller vad dom heter. kom inte på det när jag skrev inläggen :p HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG <3 <3 <3


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

Haha! Du med ( L )


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR