Freday

Usch vilken jobbig natt de har varit,
jag hade ont i huvet så jag kunde inte sova,
gick och la mig strax efter 11 och somnade inte förns 3.
låg och vände och vred på mig och jag hade inte så där jätte ont i huvet,
men de va så där irriterande som inte vill gå bort osså trodde jag att jag inte hade
nå ipren,men sen när jag gick upp vid 3 och kollade efter ipren så hittade jag 1! de fanns en kvar!
den vart verkligen min räddning. sen somnade jag : )

Igår var iaf jag och fia på birsta,jag skulle ju shoppa skor och de kan ni lite på att de blev : )
två par. ett par sandler till sommarn och ett par klackisar till nu och våren : )
dom är båda sååå jättefina : ) love them!
Och sandlerna lyckades jag ta de sista paret av på scorett :D yes!
och dom andra,klackisarna är från dinsko.
Osså köpte jag två ljushållare med två doftljus och nå klädförvaringsgrejjer,
men dom ser så tråkiga ut dom fick inte va me på bild :P


Nu ska jag vänta å se om fia ville träna idag eller inte.
Annars åker jag väl själv,har inget annat å göra,
har färgat utväxten nu imorse så de kan jag inte göra igen :P
städa kan man ju alltid göra men de är tråkigt.
Aja,vi får väl se.

Ha en bra freedag allihop : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR