Godmorgon måndag

Idag blir det faktiskt inte heller någon träning,
nummer 1; för att jag vaknde vid 11.30 ;P
nummer 2;för att jag upptäckte att jag jobbar bara måndag
och lördag denna vecka,så jag har hela veckan på mig : ) nice!
Och på onsdag äre löning,shiiiit va spännande!
Skynda gärna på lite för det finns ett par skor jag vill ha,
eller ett par,nu ljög jag ju så tungan blev svart och näsan petar in till grannen,
det finns väl hur många par skor som helst som jag vill ha! :P
men ett par som jag verkligen sett ut,osså en klänning,kanske nån ny fin bikini till sommarn? : )

Igår vare iaf jag och marie som stängde,och de var vääldigt
lugnt strax innan stängning så jag och vakten tävlade om vem som
hann fram till det ända kvittot som låg kvar där kunderna packar kassarna,
jag vann ;P
Älskling hämtade mig efter jobbet osså åkte vi hem och kollade på beck lite,
sen somnade vi som två stockar : )

Så nu har jag för ett litet tag sedan varit nere i tvättstugan och slängt in en maskin
tvätt,extra långt program på 100-120 minuter ;P.
Och nu ska jag ställa mig och diska lite och sen äre mest bara och vänta på att klockan ska
ticka iväg så jag kan åka till jobbet.
Hade även tänkt klippa av naglarna : ( och måla dom röda..
det är nämligen flera av dom som gått av och då äre ju inge snyggt,
och rött blire för att de passar mer när man har korta naglar,tycker jag!

Ha en bra dag!


carro

jag har fan ALDRIG sett dig i korta naglar :O


Blogg: http://c890514.blogspot.com
Hanna

haha nee, jag vet ;P jag tycker inte om de heller men va gör man :P


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR