Jobbigt!

Nu är jag tillbaks,
jag tog en sväng på stan innan jag åkte
för att leta mina träningsskor..
Jag hittade ett par träningsbyxor på veromoda
för 159:- så dom blev de : )
Osså vill jag passa på att varna för abstinensbesvär
på dinsko!! Fasiken va mycke fint de kommer nu!!
Och de är ju jobbigt när man inte kan handla allt man vill ha.
Men iaf ett par av dom jag hittade måste jag nog ha,
jätte fina vår/sommar skor ( by the way,sommarn är väldigt välkommen nu! )
Osså hittade jag ju såklart en jätte snygg vårjacka på HM.
Men jag kan inte köpa allt,och de känns tungt : (
Och ja,jag hittade träningsskorna.

Vädret är väldigt lurigt idag,
solen skiner som bara den,
men de är ändå nästan -8
osså kommer de kraftiga vindar som
blåser upp stora moln av snö i ansiktet på en,mysigt.

Nu har jag nyss ätit och väntar mest på att klockan ska
ticka iväg så jag kan åka till jobbet.

Hörs kanske senare!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR