Lördag - valentine´s day.

Ja,idag äre alla-hjärtans-dag då.
Jag har sprungit runt på birsta city som en
dåre efter nånting och köpa åt älskling,
jag hittade nånting till slut
( tänker inte säga just nu va jag köpte eftersom
han brukar läsa här ;P hihi )
sen gick jag och handlade lite mat och grejjer
och åkte hem och nu ska jag väl snart sätta igång med
maten,och eftersom jag ska laga mat åt honom så
säger jag inte va de blir heller , kan avslöja ett de är
varmrätt och efterrätt : )
Sen har han laddat ner Patrik 1,5 så den ska vi se också sen : )

Och förut när jag gick in på birsta city så stog
de en kille där och delade ut några häften så jag tog
ett och kikade i de,då vare ju rabatt kuponger på
nästan varje affär där inne på birsta city!
de var ju jätte bra : ) tyckte jag ;P.

Näe,nu ska jag nog börja fixa lite.

Ha en bra dag allihop! : )

Ps. Bubben,jag älskar dig så tokigt mycket! : )
Du är underbar.
Utan dig skulle jag vara vilse..
  Du & Jag : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR