Måndag

Halloo,

Idag sov jag inte lika länge som jag brukar,
de va ju en besvikelse,för jag ville ju sova ; P
ibland kan man ju ligga kvar och somna om
men ibland går de ju verkligen inte att somna igen!
Iallafall då så klev jag upp,fixade lite frukost och kollade
på opera winfrey,de va ganska intressant för de handla
om en pappa som vars son hade skjutit både mamma och brorsan
i familjen,och han ( sonen ) satt nu på dödstraff och väntade på att dö
och dom intervjuade honom så de va intressant!
Sedan rachel ray såklart,och sen började jag gå ner mot stan,
för jag hade körlektion 13.15,haha jag klarade mig igenom ännu en ;)
De börjar gå bättre och bättre nu,eller aah såklart de gör ;P
Sen gick jag och köpte en mascara och en borste
( igentligen så hatar jag att borsta håret men efter man har duschat
och ska platta håret och sånt så äre ganska bra och dra den där
lilla saken igenom det lurviga!)

Sitter och mumsar på en bit brieost,så fruktansvärt gott!
väntar på att min kära sambo ska komma hem så ska vi äta och sen
ska vi till min bror som fyller år,21 måste de vara.. (?!) ;P
Hoppas på lite tårta eller nått liknande ;) hihi
Sitter även och läser dagens reklam som kom ner kastat i brevinkastet.

Vi hörs sen,
ha en bra måndag-kväll : )






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR