Måndag och mardrömmar

Tror ni inte att jag likt förbannat vaknade tidigt idag när
jag väl kunde sova ut! så sjukt irriterande ju!
Vaknade runt 09.30! alldeles för tidigt på en sovmorron.
Aja,efter idag har jag ju hela veckan på mig att sova ut
eftersom jag är ledig hela veckan,men nästa vecka blir en
mördar vecka, så tyck inte att jag hare så bra :P

Vaknade av att jag låg och grät,
av samma dröm som jag har haft flera nätter,
några nätter i rad och sen nån gång då och då..
De är jätte jobbigt och jag orkar inte berätta va den
handlar om men jag kan lova att jag inte vill att de ska bli verkligt!

Idag börjar jag ju då klockan 17,
så jag tänkte att jag kunde hinna träna innan
men jag känner att jag hoppar över de idag och åker
istället hem till leffe och letar mina gamla träningsskor
så jag slipper använda älsklings typ 41:or som sticker utanför
rullbandet för dom är så stor :P
Så har jag istället några dagar senare i veckan att träna : )
Och jag ljög lite igår att de va slut shoppat,
jag måste faktiskt ha ett par nya träningsbyxor!
Men jag hittar några billiga,you know me ;).

Näe , nu ska jag dra mig iväg så jag hinner med nånting.

Vi hörs sen.


fia

vad är det för dröm? jag har också drömt samma dröm eller dom slutar likadant och jag har grinat när jag har vaknat. haha fult


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR