Onsdag kväll

Nu har jag nyss kommit hem från
våran föreläsning i matfors.
De va lite pinsamt när vi skulle åka,
för jag skulle ta bussen som gick en halvtimme
innan vi skulle åka från jobbet,
men min buss var försenad,och sen när den väl
kom så var den väldigt seg..
så när jag klev av på alnö så såg jag en liten buss svänga
ut från parkeringen,jag missade den precis..
men för att vara säker så gick jag in och kollade om de va nån
där men alla hade åkt,så de va den bussen..
osså när jag stog och bråkade med bakdörren på väg ut
som kommer högsta hönset och skrattar och säger..
"De är dig vi letar efter" osså går vi ut och då har dom vänt tillbaks
med bussen för dom såg mig kliva ur bussen från stan.
haha,kände mig ganska töntig när jag gick in där bland allihop :P.
Men han som föreläste då,han var faktiskt jätte rolig,va vi skrattade!
Tror tårarna sprutade på många,dom var framme på mig några gånger iallafall :P
de va roligt,för de förväntar man sig inte på en föreläsning.
Osså vare en kvarts fika,en macka ;P.
Sen när vi skulle åka hem så satt alla i bussen osså sa
typ det näst högsta hönset till det högst..
"räkna så att alla är med!"
"1,2,3....19,20.. jag tror vi är 1 mer nu än när vi kom!?
näe just ja,hanna är ju med nu!"

Aja,nu sitter jag och väntar på sex and the city,
käkar choklad(ja,jag äter blockchoklad :P
jag köpte när jag skulle baka men jag behövde de inte :P)
och phfysalis och dricker te : )









uppdat.
Fan,jag hade redan sett de här avsnittet förut idag! : (





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR