Onsdag kväll

Ikväll har jag haft besök av mamma,
hon hade med sig en förpackning chokladbollar!
Osså hade hon med sig sin present som hon hade fått av jobbet,
en Mp4,ja hon var väldigt noga med att de var en mp4 och inte en mp3! :P
Så eftersom hon inte har någon dator så ville hon lägga in lite låtar.
Sen så gjorde vi Te och åt chokladbollar och kollade på Bolt ;)
jag hade ju redan sett den men jag tyckte jag kunde se den igen.
Men de hände ju nå väldigt fult,när vi satt framför datan och la in låtarna
så plingade de på dörren,Happ,tänkte jag.. vem kan de va?
Osså öppnade jag osså stog de en tjej där,
"Hej,har ni en volvo som står ute på gatan..?"
"Aaa...."
'
"Aa,jag har backat in i den,har ni tid att komma ner?"
Jag små springer in till mamma.. och viskar..
"mamma,de är nån som har kört in i din bil"
Mamma säger tyst men plågat
"neeeeeeeej"
Osså går dom ner och kollar och sen kommer dom upp igen och sätter sig
och skriver på ett försökringspapper så allt löser sig väl.
Men asså man blir ju chockad,att de finns människor som faktiskt gör så,
alltså säger till att man har kört in i nån..
hon hade ju plingat på alla dörrarna i huset (vi bor längst upp :P)
och frågat efter den som hade volvon.
Det var ju väldigt bra gjort av henne att göra så. och de sa mamma till henne också.Aja,det gick ju bra iaf.

Nu ska jag förövrigt koka lite mer vatten så jag kan ta minst en kopp te till : )

Och vi har fått upp våran tavla också,äntligen.. men de var ett väldans jobb med den kan jag säga :P.haha.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR