Onsday

Igår var vi och handla en jätte stor tavla : )
den får ni se när den har kommit upp på väggen!

Idag chockade jag mig själv och sov ända tills strax efter 11 : )
Jag klev upp och käka lite och sen gick jag ner på stan,
kikade lite och hittade ett par längre leggings,
jag har bara haft sånna där lite kortare,
men dom här var sånna som går ner till foten
så sånna fick det bli : )
sen gick jag hem igen.

jag är lite less och irriterad den här veckan,
att jag var tvungen att åka till jobbet varje dag,
fast jag inte jobbar förns torsdag..
Ikväll ska jag vara på jobbet till 18-18.15
för då ska vi åka buss till matfors och lyssna på nån snubbe
som ska prata om.. vad? ingen j*vla aning va han ska prata om..
så de känner jag mest för att inte följa med på men då blir väl
massa grin och gnäll så jag måste väl..
Osså jobbar jag 9timmar både lördag söndag,
med en fantastisk start vid 09.00 på lördag! suck.
jag är inge peppad alls att börja så jävla tidigt.
å mensen mitt i allt de då!
Oh happy day.

näe,nu ska jag sluta gnälla iallafall.
vi hörs kanske sen..


fia

haha dont worry, be happy :p


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Natalie

Hur mår du sötnos? :)


Blogg: http://rosenblomma90.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR