Söndag kväll

Imorse lyckades jag väcka fia med mitt sms : P hehe.
Jag skulle möta henne på bussen
så jag satte mig på platsen som syns mest,
där man typ alltid tittar när man går in i bussen,
tror ni inte att hon missar mig :P haha.
Iallafall då så åkte vi och tränade,
i typ en timme,vi var jätte duktiga : )
riktigt bra tempo hade vi!
Sen nu ikväll så har vi varit hos älsklings kusin
vars mamma fyllde år,vi fick tårta och bullar och kakor :P
Sen åkte jag,älskling och dan(kusin) hem till oss
och käkade kladdkaka och glass och kollade på beck.

Och nu har bubben gått och lagt sig,
så jag ska försöka hinna till sängen innan han somnar :P

Imorrn blire förhoppningsvis träning
och sen två timmars "friskvård" på jobbet :P
berättar mer om de imorrnkväll ;P

Godnatt allesammans.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR