Söndag natt..

De har inte blivit så mycke inlägg nu på
sistånde,mest för att jag inte känner att jag har
något att skriva om.. eftersom jag gör typ samma
saker varje dag så känns de som en lite chans att
de blir uttröttande.
Idag har jag iaf jobbat då,mellan 12.00-21.15..
dagen var ganska seg och kortare lunch än vanligt så..
men de gick ju : )
Älskling hämtade mig när jag slutade osså
åkte vi hem och kollade på resten av beck
och fikade.
Jag har beställt en jeansjacka från asos,
även fast den inte kostade mycke,så känner jag
ändå att jag måste lugna mig med shoppingen..
känns som att jag handlar hela tiden,jag håller mig ifrån stan
så att jag ska sluta handla men internett finns ju alltid,och de är
ännu mer frestande att shoppa på nätet ju.. men nu fåre vara nog!
iaf tills lönen kommer.
men de är ju alla hjärtans dag på lördag så då ska jag ju såklart köpa
nått till bubben,de är han värd. Han är ju så gullig och underbar : )
Jag älskar dig gubben : ) såå mycke!


Stiliga nyårsutstyrseln : ) min sötnos!

Näe men nu ska jag nog gå och krypa ner brevid den där gobiten,
han sover dock sen länge men jag börjar bli trött ja me..
har ju varit på jobbet nästan 10 timmar idag!
( Eftersom jag kom så tidigt så passade jag på att sitta i massagestolen
typ en kvart innan jag gick ner :) hehe )

Imorrn får jag iaf sova hur länge jag vill,jobbar eftermidda imorrn.

Nu godnatt med er!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR